❤ پـیـونـدی از نـوع مـحـبـت ❤

❤ پـیـونـدی از نـوع مـحـبـت ❤
وبلاگ دو تا جوون عاشق ... آره عاشق همیم ولی یه جور عشق خاص ... خیلیم همیدیگه رو دوس داریم
درباره وبلاگ

S_به وبلاگ من و عزیز ترین عزیز دنیا... داداشی عزیز تر از جونم خوش اومدی . . . P_آره راس میگه ولی عزیزترین عزیز دنیا خودشه بچه ها ........ S_باز این پویا لوس شد... بگذریم ... من ساحل هستم متولد فروردین 1372 بوشهر P_و منم پویا هستم متولد بهمن 1373 مازندران ..... S_همین دیگه..........P_چیچیو همین دیگه!!! بزار داریم حرف میزنیم ها ... S_پویا میزنمتا!!!............ p_هه باشه ...
نويسندگان
امکانات وب

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 41
تعداد نظرات : 97
تعداد آنلاین : 1



بزن ♫ بعدی عزیز من ►◄








 

خیلی دوست دارم بدونم این خارجیا چی پُست میدن

بدبختا تو مملکتشون نه دکتر شریعتی دارن

نه حسین پناهی دارن

نه جنتی دارن نمیره

نه کوروش کبیر دارن

نه اختلاس دارن

نه دریاچه ارومیه دارن خشک بشه

نه انقلاب کردن دهنشون سرویس بشه

نه سهمیه بنزین دارن

نه ترک و لر دارن

نه گلشیفته دارن لخت بشه

نه اصغر فرهادی دارن که بهشون حال بده

نه شاهین نجفی دارن که...

خلاصه خیلی بیچارن


نظرات شما عزیزان:

نیلوفر
ساعت14:27---14 مرداد 1391


نیلوفر
ساعت14:27---14 مرداد 1391


reza
ساعت16:22---12 مرداد 1391
وبلاگتون مطلالبش جالب بود خیلی وبلاگ خوبی دارین

soheil
ساعت9:30---24 تير 1391
سلام
خیلی خوب بود ممنونم از نویسنده ی این وبلاگ


sole sad
ساعت0:56---19 تير 1391


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 5 تير 1391برچسب:, ] [ 11:45 ] [ سـا حـل ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

قالب بلاگفا حافظ پارس خودرو