❤ پـیـونـدی از نـوع مـحـبـت ❤

❤ پـیـونـدی از نـوع مـحـبـت ❤
وبلاگ دو تا جوون عاشق ... آره عاشق همیم ولی یه جور عشق خاص ... خیلیم همیدیگه رو دوس داریم
درباره وبلاگ

S_به وبلاگ من و عزیز ترین عزیز دنیا... داداشی عزیز تر از جونم خوش اومدی . . . P_آره راس میگه ولی عزیزترین عزیز دنیا خودشه بچه ها ........ S_باز این پویا لوس شد... بگذریم ... من ساحل هستم متولد فروردین 1372 بوشهر P_و منم پویا هستم متولد بهمن 1373 مازندران ..... S_همین دیگه..........P_چیچیو همین دیگه!!! بزار داریم حرف میزنیم ها ... S_پویا میزنمتا!!!............ p_هه باشه ...
نويسندگان
امکانات وب

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 46
بازدید کل : 10740
تعداد مطالب : 41
تعداد نظرات : 97
تعداد آنلاین : 1



بزن ♫ بعدی عزیز من ►◄







 

 

 

     باران بهانه ای بود که زیرچتر من تا انتهای کوچه بیایی

                             

    .

 

    .

 

     کــــــاش

 

    .

 

    .

 

     نه کوچه انتهایی داشت و نه باران بند می امد . . . !!!

 

 



نظرات شما عزیزان:

omid
ساعت21:39---2 تير 1391
endegimo por kardan in ey kash hakash ya man tamoooom mishodam ya in ey kash haye lanati

sole sad
ساعت21:03---1 تير 1391
خوبه موفق باشی
از قالب خوشم اومد شبیه ساحله
به جای پیوندی از نوع محبت بنویسین پیوندی از نوع چیتوز


همه اینا شوخی بودا آجی من خیلیم خوشگله


sahel
ساعت16:39---1 تير 1391
ولی منکه کاری نکردم همش کار پویا جونم بود

داداش پویا
ساعت11:24---1 تير 1391
موافقم سمیرا ....
خوش به حالت رامش(ساحل)
هی عزیز
دوستت دارم


سميرا
ساعت11:03---1 تير 1391
دست دردنكن وب جالبي داري واقعا خوشكل مرسيي رامش جونم

‌سميرا
ساعت11:01---1 تير 1391
واي خيلي خوشكل بود وقعا وب جالبي داري

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 31 خرداد 1391برچسب:, ] [ 19:6 ] [ سـا حـل ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

قالب بلاگفا حافظ پارس خودرو